maanantai 30. marraskuuta 2015

ᴊᴏᴜʟᴜᴋᴀʟᴇɴᴛᴇʀɪ - luukku 1/5

Terveppä terve ! Päätin nyt tossa pari pv sitten että kait minä tänne blogin puolelle voisin jonkilaista kalenteria teille koota :) Näitä tulee adventteina ja viimeinen jouluna (tää tosin pari pv. myöhässä hups) Ja sisältöön saa vielä vaikuttaa, mulla on tosi ideoita mutta heitelkääs te kommentilla mulle vielä mahdollisia luukkuideoita,valitettavasti tänävuonna en toteuta arvontoja ! :/ Instagramiin en varmaan laita joulukalenteria mutta Snapchattiin kyllä oon tekemässä edes jotain pientä jokaiselle päivälle! (en sitä miel. kertoisi näin avoimesti,instagramissa oon sen kyllä maininnut jos haluatte mennä seurailemaan!)

Tässä luukussa pääsee esille vanhanpuoleiset jouluaiheiset kuvat, oon ottanu niitä tosin harmillisen vähän vuosien aikana mutta ekan luukku kuuluukin olla vähän keveempi !









1 kommentti:

  1. Jes, kiva että sultakin tulee joulukalenteri! Kivoja kuvia ♥
    - Ansku Koo, kht Titillands

    VastaaPoista