tiistai 20. marraskuuta 2012

kisat 18.11 - hohohihih

hehehohohohihihohahahaha hi. vegas o persläpi ja ei suostu rendeeraa tota kisasuoritusvideoo,laitan se heti tähä ku pääsen sen kanssa yhteistyöhön !

nii joo olin siis helsingissä kisoissa,sunnuntaina sähläämässä,ja sitä ei muulla sanalla vois kuvaa.säädettii enne kisoja jotain ja onnistuin kompuroimaan n. 60 cm esteellä...:D:D:D: oon hieno.ku kisat alko separoin vielä lisää,sain kumminkin yllättäen 3 sijan pontsolla 40-60 luokasta,nimriksellä ei sijaa.80 cm säädin iha täysin....:D::DD: JOKA este paitti semmone muuri jonka yli astuin nii alas,päätin vaa ottaa hylätyn ku pääsin turvaan takas pois pahalta radalta :c Ja odessalla menin,viimeks olin sillä kisoissa -11 kesäkuussa ! nii pistetään sen piikkii..:D sitten.krhMM. 100 cm luokka nimriksellä.kaikki alas,paitsi yks trippeli jonka ali ryömin.oon paras ???? ;;)) lol.

no,siinä välissä sitte säädin aika rutkasti vipen ja alisan kanssa + muiden kisaajien kanssa jotain vammasta.Kur sitte alko,mä olin ekana luokassa ja menin pontsolla,hetken radiokännykkäyhdistelmäsäätöjen jälkeen pääsin aloittamaan,meni mun osalta odotettua huonommin,askeleet tuntu hirveen jäykältä,mut tahtiin kait meni..:D muut sitte meni ja siinä hytisin kentän laidalla ja kuvasin.Palkintojenjaossa selvis et mulla ja alisalla oli samat pisteet,nii jouduttiin uusintaan ! :D meille heitettiin IHAN random musat ja siinä sitte koita mennä tahtiin ja keksii jotain hienoa.olin joskus kuullu jossai muodossa sen biisin minkä sain,ja öh oli aika säätöä..:D lagasin hirveesti ja tällee.Alisalla meni mun näkökulmasta hyvin,mut silti voitin sen hiken ??????? eheh moin alisa.eimut oikeesti ,ihmettelen syvästi D::DD: mitä paskaa tää on !! nomut joo,säädettiin hetki jotai kisojen jälkeen ja sitte kotio.

tein täs la-ma aikana kirjavan tiedottoman myyntiin ku oli rahantarve,sain jo kylläkin myytyä :) en jaksa lataa kuvaa,mut täs jotai hienoj kuvii kisoist je.

lol oonpas leso ;;)

kaks outoo ja yks loinen.problem ?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti