perjantai 28. joulukuuta 2012

haaste prkle.


voi vittura sentään,mut uskals haastaa.oon nii laiskapaska etten haasta ketään.muhah.

Säännöt


• Kerro 11 asiaa itsestäsi
• Vastaa haastajan 11 kysymykseen
• Keksi 11 uutta kysymystä
• Haasta 11 bloggaajaa jolla on alle 200 lukijaa
• Kerro bloggaajille, että olet haastanut heidät

1.Mulla on uus heppa,josta laitan kuvia varmaan huomenna,ja jaksan ehkä ratsastaa sen ;)
2.oon tänään ollu yli 12 h koneel melkee putkeen
3.mun niska on jumis
4.pitäs alottaa tilarit,mut en jaksa.
5.tätä kirjottaessa on perjantai,mut tää tulee lauantaina ulos
6.mulla on täl hetkellä tällänen hiusten välivaihevärjäys,juurikasvu on ihanan punanen ku muute tummaruskeet,mut punast vivahdetta niissä on.
7.oon tehny loman aikana enemmän lumitöitä ku laki sallii
8.mun selkä on kipee
9.mun jalat on mustelmilla,kaaduin eilen kivasti.
10.istun tällä hetkellä
11.jee.nää loppu

Rouskun kysymykset mulle ;


1. Mitä keppihevosta ihailet, mikä, miksi?
öm..tää on vaikee.en oikeestaan ihaile mitään keppihevosta suoranaisesti,mut jos omakseni saisin Lunan Aminehin,se on ollu kepparialkuajoista asti semmone hevone jota oon himonnu iät ja ajat,en tiiä miksi sitte :D
2. Kuinka monta hevosta sinulla on, luettele?
Pontso,Gina,Shang,Säpi,Dybo,Folger,Aatu,Nimris,Sonya,Odessa,Serqi,Elmer,Banjo,Mona ja Marsh :) eli 15 tällä hetkellä,oho onpa niit paljon..
3. Tärkeimmät hevosesi?
Pontso varmaankin,toisena tulee sitte Säpi ja Dybo,joita en myis ikinä kun niin kauan ovat asuneet täällä,toki muutkin ovat tärkeitä enkä välttämättä niitäkään myis sitten kun lopetan :)
4. Lempi askelajisi, mikä, miksi?
Ravi,tai nykyään puskakäynti,koska en jaksa tehä mitään raskasta,taino jaksan mut oon laiska.ravi siis muuten koska se vaan jotenki on nii muokattava askellaji !
5. Eniten käytetty kuolain hevosillasi?
oiskohan iha nivelet :D seuraavana listas olympiat.
6. Lempi ratsastus lajisi, mikä, miksi?
Kouluratsastus ehdottomasti,esteistä en paljon tykkää koska jalat tömähtää ikävästi,kouluratsastusta voi aina kehittää ja se on vaan jotenkin mieluisampi laji minulle.oikeilla hevosilla ehkä enemmän esteet.
7. Lempi elokuvasi?
liian monta,mut parhaimmistossa The Notebook,Step Upit,HPeet ja Dear Jhon :)
8. Paras keppihevostapahtuma/muisto?
jaa-a,liian monta ! :D en osaa valita,mut ehkä viime kesän kopsahovin leiri on yks kivoimmist muistoist :)
9. Ratsastatko oikeilla hevosilla, kuinka kauan olet ratsastanut?
jep,5 vuotta :)
10. Mikä on pisimpään omistajallaan ollut keppihevonen jonka tiedät?
no näin nopeesti ajateltuna niin Chevalin Reima-heppa :)
11. Mikä keppihevosissa viehättää?

ehkä se vapaus niissä,vapaus luoda millaisen haluaa.ja sitten se ehkä et löytää uusia ihania ihmisiä näiden kangasriepujen kautta !

yritän huomenna postailla,jos jaksan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti