keskiviikko 2. tammikuuta 2013

hei,olen folger.

hieno otsikko,tuli vaa mielee viimevuoden(no oikeestaa -11) alisan tokasu kameralle folgerin kanssa..:D

 noniin leipätikkuasiasta oikeeseen,menin tänään siis folgerilla maastossa köpötellen reilu puoli tuntia.otettiin ravia tossa lumihangessa paljon,ei kumman syystä ottanut paljoa mun voimille,oli oikeestaan vaan aika hauskaa ! :'D käveltii silti paljon,ja vähän laukkaakin otettiin ! folgerilla menin viimeks...öö varmaan kesällä :'D joten pääs sekin tuultumaan ! :) uus täyttö pitäs herralle tehä,vähä luiruks menny.tässä nyt yks hieno kuva,ainoo jotenki kelvollinen tolt reissult ku muut tärähti tai oli epätarkkoja..:D



lisäks postissa tuli tänään mun voittama palkinto SKH.foorumin jouluarvonnasta,Rouskun tekemä loimi ja kärpäspanta,sopi ku nenä päähän nimrikselle,jeij :)


elmer lähti ylläpitoon Niitille,postissa laittelin tänään ruunan sinneppäin :) lisäks Kalen menee Millalle ja alotin tilarit..oon jotenki liia aktiivine..:D nomut,rahantarve sen tekee !

ja huh et mun talli on täynnä..vaa yks karsina vapaana :'D

"rauhaa tarvitsevat" :D



tämmöstä,postaan tänään tai huomenna 2012 katsauksen..:)

++ lisäsin toimintoja,nyt voit merkata että oletko lukenut postauksen,tykkäsitkö,oliko postaus hauska,vai etkö tykännyt ? tällä tavalla nään kanssa että ovatko lukijani aktiivisia...:))

5 kommenttia:

  1. Aww, nii ihana talli sulla, että! <3

    VastaaPoista
  2. Ah ihana toi sun talli! Elmer pääsi just ulos pakestista, meen täyttämään sen pikapuoliin c:

    -N

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitoksia ::) noni,bongailen sit sitä sun blogista,hehhe.

      Poista